Mitt mode

I mina ögon så är mode kläder, vad som är nytt för sesongen! Mode något jag älskar! Jag är beroende av att titta i tiningar, för att få en massa inseration! Jag älskar att köpa olika mode tiningar. En sak jag också brukar göra cirka varje dag är att gå in på modebloggar. Jag har min egen stil men jag vill fortfarande ta lite inspiration från andra saker en mej själv. Ett stort intresse för mig ät att gå och shoppa! Tex när jag var i USA, det var DRÖMMER det fanns juice Couture, forever 21 och en massa flera saker. Mode är en av mitt liv. Jag är en väldigt mode inriktad tjej.



Hej goding

Vi tänkte tipsa om en mysig tävling vi har dragit igång, du kan vinna din egen skyddsängel Vi skulle bli överlyckliga om du ville delta

http://pysselflickor.blogg.se/2012/april/tavling-misshutese.html#comment

2012-04-18 · 10:53:31

åh asså Forever 21 och Juicy Couture. så himla käääääär !

shoppade loss när jag var i USA haha.. :D

2012-04-18 · 13:44:24

åååhh, taaaaaack söta du! :)

2012-04-18 · 16:47:04

Hejsan, har du haft en bra onsdag? :D

2012-04-18 · 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback