Majas favoriter (mode)

Här mommer det komma några favorite just nu! Och kanske någon som jag vill ha. (Mode=in love)
Min älskade Juicy Couture väska!!! Älskar det märket! Älskar också min gamla Juicy väska den hänger där i garderoben, (och blir iblan.... använd! HIHIH)
Min tröja därifrån också! Älskar tröjor som är enkla men med något snyggt tryck på= Gilla!
Converse! Ett par tradionella converse lyxar alltid till outfiten! Enkla=Snygga! Absoulut ett plus på sidan +
Snygg sommar klänning bra att ha i garderoben! Snyggt med lite blommigt i sommar! (nu valde jag bara ut några av mina favorit grejor från USA men älskar ALLA! hahah)
Min älskade h&M tröja! (nu är det då mest fokus på mig på denna mild men låsas all du bara ser tröjan!) Denna tröjan är mönstrad=+ till våren!
De klassiska jeansshortsen! Perfeckt till sommaren! =Gilla gilla!
Sammanfattning= Till sommaren är det fint med blommit och mönstrat med ett par jeansshort kanske? Men man ska fortfarande hålla en röd linie ich ha på sig lite blandat av enkelt och lite mera exlusivt. Och sedan är det också snyggt med en matchande väska till! Såklart!


tackar tjejen :) söt du är!

2012-04-18 · 22:24:18

sv; härligt! jarrå jag har haft en bra onsdag :)

åh tack så mycke, vad glad jag blir! :D

2012-04-18 · 22:38:36

Jättefina kläder! Du har en väldigt snygg design på din blogg! :)

2012-04-18 · 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback