Its Sunday

Idag är det söndag<33 Idag ska jag fixa lite nere hos kaninerna (bilder kanske kommer?) sedan ska jag ta det lungt, jag ska också gå och bada (badparty med klassen). Inte den roligaste söndagen men rolig<333 Vi får väl se! Jag har nu på morgonen vart med och beställt en SUPER KUL!!!!!!!!!! födelsedags present som jag kommer att få! (en till! hahahaha får veta alla presenter!) nej men det är bara för att mamma och pappa inte vill beställa fel! För den är så dyr! Längtar tills den 16 juni!!! 1.för att jag fyller år 2.vi har sommarlov då 3. Dagen efter min födelsedag så ska jag åka på ridläger!<333 Kul i jul (sommar! hahahahah) Kramizar
från igår! Innan chokladbollarna var färdiga!<33


Fin blogg !

2012-04-15 · 11:36:09

vi kan la ta och följa varan på bloglovin så blir det enklare ;) hehe

2012-04-15 · 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback