Det bästa!

Idag har jag somsakt hoppat met älsklingen<33 Sedan åkte jag in till stan för att shoppa lite så här blev dagen<3:

Först så gick vi och åt på Vapiano<3 Världens godaste pasta ställe! Sedan gick vi till Odd Molly butiken för att se om det fanns något där, då hittade Clara en super söt sommar jacka som hon köpte<3 Söt som socker! Hahahah<3 Sedan så gick vi till Peak butiken och då hittade jag en super snygg vår/sommar jacka som var lite i militär formen<3 Super söt den också! Så jag köpte den och vi gick vidare (bilder kommer<3!). Sedan gick vi in på Ralph Laurens butiken och tittade lite. Jag hittde en jätte gullig väska men tyvärr var den för dyyyr! Blää! Vi gick också till NK för att titta på lite saker till mitt rum då hittade vi 4 stycken super söta kuddar från mimou<3 Super gulligt märke så de fick också bli några köp<3 (kanske blir bilder?). Och så vidare! Fantastico dag!<333

Hahahah! Mobba inte min min!
Det här fotot tog uss i stallet på mig och jag tycker det var super gulligt! Älsklingen och jag!<33
Det är ifrån i sommras<33
Lovley PONY<33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback