Min dag

Idag började min dag med att vakna upp och äta en supergod frukost <33
Sedan blev det tennis med syster Clara<3 Det gick super! Det var super kul! Sedan åkte vi till Lidingö centrum för att köpa en ny ansiktskräm till mig och en kamera laddare för att den hade gått sönder somsagt! Efter det åkte vi till Danderyd till en häst butik som hette MyOne super bra faktiskt! Det var min kompis som tipsade! Där tittade jag på Tretorn ridstövlar (som jag nästan är 100% säker på att jag kommer få i födelsedags present<33) och för att titta på lite andra saker. Det var super kul! Men tyvärr så vet jag lite saker jag kommer få nu och ja... det är faktiskt inte så kul! Hahahaha! Sedan åkte vi till en möbel butik för att titta på lite mer mattor till mitt rum. När vi sedan var väldigt trötta och hungriga så åkte vi hem till maten som pappa hade lagat<33 Det blev lax i ugnen med ett lager med mangochatni och sesamfrön på toppen och en härlig risotto<33 Gotti gotti! Och nu så sitter jag här och bloggar<33 Snart ska vi baka goda choklad bollar! Och Ikväll så ska vi nog hyra någon spännande film<33 Längtar! Kramizzzar!
Dålig morgon men eftermiddagen ja...... snön har väl smält lite i allafall<33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback