Dag 3: Mina favoritmärken/butiker

Här kommer ett inlägg om mina favoritmärken och favoritbutiker.
Jag älskar somsagt att shoppa, både att prova kläder i en butik men nu har jag också börjat shoppa på nätet. Det är så kul när man en dag bara får hem ett klädesplagg i brevlådan, den känslan är underbar! =) När jag är i stan med mina kompisar eller med familjen brukar jaa oftast handla på:
- H&M
- Gina Tricot
- Hollister
- Monki
Andra märken/butiker som jag gillar är: Odd Molly, Abercrombie, Forever 21, Victoria's Secret, Fokiwa, Converse (alltså skor) och Juicy Couture. När jag handlar Jeans brukar jag oftast köpa dem JC för de har alla märken och modeller.
Världens skönaste over size tröja från Gina Tricot
En ganska ny tröja från H&M
Snygg skjorta från Hollister
Snygg spetsblus från Monki
Min favorit tröja från Juicy Couture <3 <3
Min favorit bikini från Victoria's Secret
Min älskade Fokiwa blus! <3
Superfin sommarklänning från Forever 21
Älskade Converse <3
En till superfin klänning sommarklänning men den här är från Abercrombie and Fitch


så mycket fint :)

2012-04-24 · 02:09:32

ÄLSKAR DINA KLÄDER! GE MIG! OMG OMG OMG OMG OMG OMG! FINA KLÄDER, FINA KLÄDER, FINA KLÄDER <333333

2012-04-24 · 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback