Funny day!

Idag har det vart en riktigt bra dag! Vi har spelat tennis,vart i sta och ätit och tagit mycket hand om kaninerna<33 Det hart vart en fullspäckad dag så nu är jag helt slut! Imårgon har vi riktigt mycket att göra så nu ska jag sova odentligt! Vi ska titta på en utställning och äta suschi med mina lill kusier, få våran nya kaninbur (äntligen!, vi har typ väntat i flra år känns det som)och gå på en middag! Kommer vara helt slut<3
Förlåt för att jag har vart så dålig på att blogga den här veckan. Men jag ska bli bättre jag låvar! Här kommer lite bilder från när vi var ute med kaninerna<33

Söta Inen<3

Gonzen<3

Jag och Ina<3

Vd är det där? En kamera hjälp!

Ta det lungt Gonza!

/ Kram Maja<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback