Snögubbe<3

Nu Har jag precis satt på min sköna onepiece<3 LOVE<33 Sttter nere hos kaninerna och övar på min bokredovisning som jag ska ha imorgon!:( Men kaninerna är söööööta<3 Ute börjar snön smälta lite men hoppas det kommer mer! Igår när Clara och jag var ute med kaninerna så gjorde jag en mini snögubbe för att det var kram snö<33 Så roligt! Hahahah<3


Bilden är från några år sedan när vi var i österike i Lech<3( Har vart där i supermånga år nu så lite tråkigt att vi bryter våran tradion:() Rote Wand<33 Bara sååå bra hotel! Tipsar<3 Fins en väldigt häftig utomhus pool och sedan är det alltid massa med snö runt om <3 LOVE IT<33 + superbra backar! Sörjer att vi inte ska åka dit i år:(:(:(:(:(
/ Kram Maja<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback